با پولی کش های هیدرولیکی سری EasyPull بیشتر آشنا شوید

اهمیت درک صحیح وضعیت برینگ ها
ژوئن 17, 2021
تولید نسل جدید برینگ های خودروهای برقی توسط NSK
جولای 8, 2021

امروزه پولی کش های هیدرولیکی SKF سری EasyPull یکی از ایمن ترین و پر مصرف ترین پولی کش های بازار هستند. این پولی کش ها مجهز به بازو هایی با فناوری فنری ( spring-operated ) می باشند که به مقاوم و کاربر پسند بودن معروف هستند.

سری پولی کش های هیدرولیکی EasyPull به دو مدل TMMA 75H و TMMA 100H تقسیم می شوند. تفاوت کلیدی میان این دو محصول در سایز باز شدن دهانه ی آن ها است.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، این دو محصول دارای بازو هایی با طراحی منحصر به فرد فنری هستند که این مورد به کاربر اجازه می دهد تا تنها با یک حرکت ساده بتوانند پولی کش را در پشت قطعه ی مورد نظر قرار دهند.

مشخصات بیشتر:

  • این پولی کش هیدرولیکی دارای سیلندر یکپارچه، پمپ و کشنده ی آماده برای استفاده است، بنابراین نیازی به مونتاژ کردن قطعات یا خرید قطعات جداگانه نیست.
  • نیروی پیاده سازی محصول TMMA 100H حداکثر 100 کیلونیوتن ( 11.2 تن ) و میله ی متحرک آن 80 میلی متر ( 3.1 اینچ است ) که پیاده سازی قطعه را فقط با یک حرکت تسهیل می کند.
  • شیر فلکه این دو محصول به شکلی طراحی شده است که از فشار آمدن بیش از حد به دوک و میله های کشنده جلوگیری می کند.
  • شرکت SKF برای عملیات هایی که نیاز به فشار کمتری دارند، محصول TMMA 75H با نیروی پیاده سازی 75 کیلونیوتن ( 8.4 تن ) و میله متحرک 75 میلی متری ( 3 اینچ ) را پیشنهاد می کنند.
  • نقطه ی مرکزی فنر دار بر روی دوک هیدرولیک این امکان را به کاربر می دهد تا بتوانند عملیات پیاده سازی را بدون آسیب رساندن به شفت انجام دهند.
  • این دو محصول دارای قطعات جانبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *