نرم افزار شبیه ساز تست بلبرینگ !

“نکاتی که در هنگام خرید بلبرینگ باید در نظر گرفته شود”
مارس 13, 2020
بلبرینگ یا همان Ball Bearing چیست ؟!
بلبرینگ یا همان Ball Bearing چیست ؟!
دسامبر 1, 2020
نرم افزار شبیه ساز تست بلبرینگ !
SKF Simulation Software

اخیرا شرکت SKF اخباری رو در رابطه با ساخت نرم افزار شبیه ساز بلبرینگ منتشر کرده که با همکاری شرکت SimPRO در حال توسعه است.این شبیه ساز یک ابزار فوق العاده برای تست و نحوه ی عملکرد بلبرینگ ها در شرایط مختلف است.

مراحل ساخت این شبیه ساز در حال حاضر در مرکز آزمایشات شرکت SKF به نام Sven Wingquist که به نام یکی از موسس های این شرکت است در شهر Schweinfurt آلمان در حال توسعه است و طبق گفته شرکت SKF با تجهیزاتی که در آن مرکز در دسترس دارند میتوانند بلبرینگ را در اکثر شرایط باری مختلف تست و در مورد نحوه ی عملکرد آن تحقیق کنند.

در این مرکز آزمایشات که به آن Test Center نیز گفته میشود از دو تجهیزات آزمایشی عظیمی استفاده می کنند, یکی از آن تجهیزات یاتاقان و شافت بادی را مورد بررسی و توسعه قرار میدهد ( البته بخش های مختلف بلبرینگ نیز قابل تست است و به نیاز مشتری بستگی دارد ) و دیگری فعالیت و عملکرد آن بلبرینگ را در شرایط و صنعت های مختلف مانند فولاد, کاغذ, سیمان, دریایی و غیره…. شبیه سازی می کند و آن را محک میزند.

با این شبیه سازی که به زودی در شرکت مطرح SKF ساخته می شود در آینده میتوانند محصولات با دوام تری نسبت به نوع کارایی و عملکرد هر صنعت تولید کنند و مثل همیشه بهترین کیفیت را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *